کمک ۸۰۰ میلیون دلاری از سوی گوگل برای تلاش جلوگیری از کرونا

 گوگل یک شرکت مشهور از کمک مالی 800 میلیون دلاری بخاطری کمک به سعی و تلاش ها برای جلوگیری از ویروس کرونا یا بیماری “کووید 19” خبر داد
مدیر عامل گوگل جناب “سوندار پیچای” در ویبسایت شرکت گوگل نوشته است: از آن جای که انتشار کرونا ویروس جدید در سطح جهان رو به افزایش است , و در حال نابودی جوامع و گرفتن جان افراد بسیاری است.
امروز ما خاستیم به کمک 800 میلیون دلار برای کمک به مبارزه با از این چالش ها و حمایت از وظایف کوچک و متوسط , سازمان بهداشتی و دولت ها و کامندان بهداشت و درمان که در نخست قدم مبارزه با این بیماری همه گیر جهانی هستند, کرده ایم.

موارد اختصاصی این مبلغ 

بخش از این کمک که به مبلغ 250 میلیون دلار به سازمان بهداشت جهانی (WHO) و سازمان دولتی و مبلغ 200 میلیون دلاز از این مبلغ برای یک صندوق سرمایه گذاری است که از سازمان های غیر دولتی وموسسات مالی برای کمک به وظایف کوچک حمایت خواهد کرد
 شرکت گوگل نیز اعلام کرد با همکاری یک شرکت دیگر، مشغول ساختن۲-۳ میلیون ماسک است تا در هفته‌ های آینده در اختیار مرکز کنترل و جلو گیری از بیماری‌ های آمریکا قرار دهد.
 گوگل همچنین از ظرفیت درآمد تبلیغات خود حدود ۳۴۰ میلیون دلار برای کمک به همه وظایف کوچک و متوسط که در طی سال گذشته حساب فعال داشته‌ اند و الان به دلیل انتشار کرونا یا بیماری ” کووید-۱۹” آسیب دیده‌اند، اختصاص می‌ دهد.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر