فوتبال و سینما فراتر از یک اتفاق ساده هستند

فوتبال و سینما فراتر از یک اتفاق ساده هستند
تولید کرده عطا پناهی تولید یک فیلم «دریبل» بلند شد ، که در مورد رابطه بین فوتبال و سینما صحبت می کند و نگاه عمیق‌تری به فوتبال ، حواشی و روابط پنهانی آن داریم.
مجموعه مستند «دریبل» به تهیه‌کنندگی عطا پناهی و کارگردانی پدرام بهرامی در ۱۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای به قلم مهدی اسدزاده تولید شده است و تلاش می‌کند با نگاه جدید و از دریچه‌ای متفاوت، تحلیل دیگری از فوتبال و حواشی آن ارائه دهد.

قدرت شگفت‌انگیز فوتبال و سینما

پناهی بیان کرد: بنظرم فوتبال و سینما فراتر از یک اتفاق ساده هستند و قدرت شگفت‌انگیزی دارند و حرف‌های بیشتری پشت ظاهرشان نهفته است، دوست داشتم عمیق‌تر به این ماجرا نگاه کنم به همین علت تصمیم گرفتم مجموعه مستند «دریبل» را بسازم. در این مستند از زوایای مختلف به دنیای فوتبال نگاه شده و این همان چیزی است که برایم جذابیت داشت.
بهرامی در مورد روند تولید و پخش این مستند گفت: تحقیق و پژوهش این مجموعه در حدود 7 ماه به طول انجامید، تاثیر فوتبال در سیاست و اقتصاد از جمله موضوعاتی بود که وقت زیادی را در تحقیق از ما گرفت.
در این مستند به مضامینی مانند میهن‌پرستی، اقتصاد، سیاست، اسطوره در کنار فوتبال پرداخته شده است، و عاشقان فوتبال از دیدن «دریبل» لذت خواهند برد.
بیشتر بخوانید

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر