محدودیت های كرونا را مجدداً به دلیل شيوع بیماری همه گیر تحمیل کنید


معاون وزیر بهداشت با توجه به آمار مرگ ناشی از شيوع بیماری کرونا در ایران به ضرورت فاصله‌گیری اجتماعی تاکید کرد و استفاده از ماسک و ترویج دیگران به استفاده از آن را یکی از موارد “امر به معروف” دانست.
طبق آمار رسمی، در ایران شمار افرادی که جان خود را به خاطر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ از دست داده‌اند از مرز ده هزار نفر گذشته است.

طی یکی دو هفته گذشته، مقام‌های وزارت بهداشت نسبت به وضعیت برخی استان‌ها از نظر شیوع کرونا هشدار داده‌اند.

برگزاری مراسمات عروسی عامل اصلی شیوع کرونا در شرق گلستان

استاندار گلستان با تاکید براینکه عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی موجب شیوع موج دوم کرونا شده است، افزود: برگزاری مراسمات عروسی از جمله عوامل شیوع مجدد این بیماری به ویژه در شرق استان گلستان است.
وی خاطرنشان کرد: لازم است همه افراد از پروتکل های بهداشتی پیروی کنند و اظهار داشت: در صورت عدم رعایت این پروتکل ها ، سلامت افراد در معرض خطر بیشتری قرار می گیرند.
استاندار گلستان تصریح کرد: رسانه ها و مطبوعات نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم در زمینه پیشگیری و کنترل تاج بازی داشتند و خاطرنشان کرد: لزوم افزایش آگاهی در این زمینه وجود دارد در غیر این صورت مجبور خواهیم شد محدودیت ها را شدت بخشیم.
روحانی: باید خودمان را برای مقابله بلندمدت با کرونا آماده کنیم
“روحانی” در جلسه کمیته دولت مبارزه با ویروس کرونا مبنی بر اینکه استانها به رنگ قرمز مشخص شده اند ، این محدودیت ها برای یک هفته اعمال می شود و در صورت لزوم تمدید می شود.

روحانی تأکید کرد: از 5 تیر آینده در مکان های بسته و شلوغ استفاده از وسایل نقلیه اجباری خواهد بود.


تعداد مبتلایان به ویروس در ایران به بیش از 220 هزار و مرگ و میرها به 10 هزار نفر رسیده است.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر