رشد صعودي كرونا در بوشهر

رشد صعودي كرونا در بوشهر
در دو هفته اخیر آمار ابتلا به کرونا در استان بوشهر روند صعودی داشته و این افزایش آمار ابتلا منجر به افزایش مرگ و میر شده تا جایی که آمار مرگ و میر ثبت شده بر اثر کرونا طی ۳ هفته اخیر بیش از ۳ ماهه ابتدایی اپیدمی است.
بنا به گزارش دانشگاههای پزشکی، ۹۵۰ نفر از کادر درمانی آذربایجان شرقی، ۴۱۲ نفر از کادر درمانی بوشهر و ۲۵۰ نفر از کادر درمانی هرمزگان به کرونا مبتلا شده اند.
سعید ال کاشمیری در جلسه ستاد منطقه ای با کرونا گفت: خاطرنشان کرد: کورونا طی دو سال آینده در کنار ما خواهد ماند و مشخص نیست که این اپیدمی چه مدت ادامه خواهد یافت.
وی اضافه کرد: استانداری بوشهر برای مدت طولانی از جمله استان هایی بود که از نظر میزان عفونت پایین بود و به دلیل روند رو به رشد این بیماری اخیراً این استان وارد استان های سرخ شد.

قربانیان کرونا در ۳۳۹ شهر کشور بیش از ۶۰ هزار و ۷۰۰ نفر است

سازمان مجاهدین خلق ایران بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ اعلام کرد، آمار جانگداز جانباختگان کرونا در ۳۳۹ شهر ایران بیش از ۶۰ هزار و ۷۰۰ نفر است.
شمار قربانیان در آذربایجان شرقی به ۱۸۶۰ نفر، در خوزستان به ۴۵۹۰ نفر، در کردستان به ۱۲۱۰ نفر، در گلستان به ۱۴۹۰ نفر، در گیلان به ۳۰۷۰ نفر، در لرستان به ۲۱۵۰ نفر، در همدان به ۱۳۵۰ نفر و در یزد به ۷۸۰ نفر رسیده است.
سخنگوی وزارت بهداشت در این سامانه گفت: آمار تلفات در 24 ساعت گذشته به 133 رسیده است که بیشترین میزان در 78 روز بوده است ، اما روحانی با بی مهری گفت: “در این استان ها شاهد کاهش بیماری خواهیم بود.”

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر