سازمان ایمنی هواپیمایی در اروپا: آسمان ایران امن نیست

سازمان ایمنی هواپیمایی در اروپا: آسمان ایران امن نیست
سازمان ایمنی هواپیمایی در اروپا هشدار داده است که هواپیماهای مسافربری که بر فراز هوای ایران پرواز می کنند ممکن است خطر هدفمند بودن ناخواسته توسط سیستم های دفاعی هوایی کشور را هدف قرار دهند.
به گفته بلومبرگ ، این سازمان در بیانیه ای اعلام کرده است ، پنجشنبه ، 16 ژوئیه (ژوئیه): “به دلیل وضعیت امنیتی خطرناک و هماهنگی ضعیف بین هواپیمایی و عملیات نظامی ، احتمال شناسایی ضعیف هواپیماهای غیرنظامی بر فضای هوایی ایران وجود دارد.”
در این بیانیه افزود: از آنجا که انواع سیستم پیشرفته پدافند هوایی وجود دارد ، توصیه می شود که احتیاط کنید.
سازمان ایمنی هواپیمایی در اروپا مستقر در کلن آلمان افزود: این خطر هنگام پرواز بر فراز هوای ایران برای پروازهایی که از ارتفاع کمتر از 7،600 متر پرواز کنند ، بیشتر است ، و خاطرنشان کرد: این هشدار تا 16 ژانویه سال آینده عملی می شود.
این اطلاعیه در حالی صورت می گیرد که رژیم ایران به دلیل شلیک یک هواپیمای مسافربری خطوط هوایی اوکراینی با موشک پرتاب شده توسط سپاه ، تحت انتقاد شدید قرار دارد.
نکته قابل توجه این است که ساعتی پس از حمله “سپاه پاسداران” به پایگاه نظامی آمریکا در عین السد در عراق ، موشکی که توسط نیروهای گارد شلیک شده بود یک فروند هواپیمای بوئینگ هواپیمایی بین المللی اکراین را سحرگاه چهارشنبه 8 ژانویه سال 2020 ، دقایقی پس از برخاستن از فرودگاه تهران هدف قرار داد.
در نتیجه ، تمام 176 نفر در هواپیما کشته شدند

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر