شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت آنلاین برگزار می‌شود

معاون ارتباطات و رسانه های رئیس جمهور برای شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ، اعلام کرد: قسمت اول این رویداد فیلم بصورت آنلاین برگزار می شود.
سیداحد میکاییل‌زاده شب گذشته در برنامه «نقد سینما» با بیان اینکه ما هر گونه آمادگی را برای برگزاری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت داشتیم، گفت: در نهایت با توجه به شیوع کرونا و توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی تصمیم بر این شد فعلا بخش نخست جشنواره در اواخر شهریور و اوایل مهر ماه به صورت آنلاین برگزار شود.   
وی خاطرنشان کرد: برنامه ها و زیرساخت ها آماده شده است تا جشنواره به بهترین شکل در اینترنت برگزار شود که این نخستین تجربه از این الگوی سازه ها است.
وی اظهار داشت: در نحوه نگهداری دبیرخانه در اینترنت ، فعالیت اصلی خود را ادامه می دهد؛ اما مراسم افتتاحیه و اختتامیه ، رویدادها ، جلسات و اجراها با حضور فیزیکی فیلمسازان و هنرمندان ، بصورت آنلاین در سکوی جشنواره ارائه می شود.
معاون وزیر ارتباطات و اطلاع رسانی در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت افزود: مطمئناً این جشنواره از طریق اینترنت برگزار می شود و این نوع جشنواره با توجه به کاهش هزینه و نقش آن در جذب مخاطبان بیشتر در آینده و در دوره بعد از تاج و تخت همچنان ادامه خواهد یافت.
مایکل زاده اطمینان داد که از طریق روش الکترونیکی کیفیت این رویداد بهبود می یابد و ادامه داد: به دلیل استفاده از رسانه های مجازی و فضاهای اجتماعی در اینترنت برای تبلیغ و معرفی جشنواره ، این جشنواره می تواند با مخاطبان بیشتری برگزار شود.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر