برگزاری دادگاه عضو شورای شهر تهران در مورد آمار رسمی کرونا

علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران اعلام کرد که محاکمه محمد جواد حق‌شناس ، عضو دیگر شورا ، روزشنبه ۲۵ مردادماه ، براساس اظهارات وی در مورد آمار رسمی کرونا ، در دادگاه کارمندان دولت برگزار می شود.
اعطا ابراز امیدواری کرد که دادگاه به تبرئه این عضو شورای شهر رای دهد.
به گفته سخنگوی شورای شهر ، وكیل به دلیل اظهارات وی در جلسه شورای ١٩ فروردین در مورد آمار رسمی کرونا ، روز شنبه در دادگاه كارمندان دولت ظاهر می شود.
وی ادامه داد: مسئولان خواستار شفاف سازی متناسب با عملکرد وظایف نماینده شدند و با توجه به گسترش کرونا ، به مردم هشدار داده اند که این وضعیت را عادی تلقی نکنند و باید نظارت بیشتری داشته باشند.
ما یک دادخواست حقوقی تشکیل داده ایم و مطابق تصمیمات مقام قضایی محترم ، ان شاء الله ، امیدواریم که حکم صحیحی درباره بی گناهی وی صادر شود.
حجاج نظری ، یکی دیگر از اعضای شورای شهر ، نوشت که “دادستان عمومی در مرحله دادرسی گناه را قبول نکرد و دستور بازداشت صادر کرد ، اما موضوع بعداً تغییر یافت.”
در جلسه شورای شهر که در تاریخ ١٩ فروردین برگزار شد ، حقیناس آمار وزارت بهداشت در مورد کرونا را غیر واقعی و “ارائه یک آدرس اشتباه” به مردم توصیف کرد ، سپس آمار کسانی را که در بهشت ​​الزهراء به خاک سپرده شده اند اعلام کرد.
ماحوزی در پاسخ به این سوال که حکم چه زمانی صادر می شود، گفت: حدود یک هفته و ده روز طول می کشد تا مقام قضایی در این خصوص تصمیم بگیرند.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر