احتمالات مختلف برای برگزاری جشنواره موسیقی فجر

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش بینی می کرد سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر را با سه پیش فرض سفید ، زرد و قرمز برگزار کند و گفت: “جشنواره موسیقی فجر توانایی برگزاری آن را به عنوان یک رویداد بزرگ ملی دارد.”

به گزارش روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روز سه شنبه ، سید مجتبی حسینی در جلسه شورای سیاستگذاری در سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر اظهار داشت: یکی از رویه هایمعاونت هنری در این دوره تدوین فرایندهای عملیاتی به همراه هر کار با تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل ها بود

وی افزود: در همین راستا آیین نامه جشنواره ها و عملیات ویژه معاون هنری تنظیم شده است.
بنابراین ، جشنواره ها بر اساس آیین نامه برگزار می شوند و خلاقیت دبیر و شرکت کنندگان کیفیت و تعالی رویداد را بهبود می بخشد.

حسینی افزود: “در همین راستا ، ١١۳ عملیات شناسایی شد که در معاونت امور فنی انجام شده ، مستند ، اصلاح و خلاصه شده است و در حال حاضر ، شش مجوز و ۲۷ خدمات در نماینده ارائه می شود.”

نمودارها و مراحل این فرآیندها توسط نهادهایی طراحی و تأیید می شوند که بر مدیریت سیستم نظارت می کنند و از قوانین خود پیروی می کنند.

وی افزود: “در آیین نامه جشنواره ، هیئت ارزیابی انتظار می رود عملکرد جشنواره را بررسی کرده و آراء خود را برای دوره بعدی ارائه دهد تا آیین نامه اصلاح شود.”

جشنواره امسال را با زمینه و شکلی متفاوت پیش ببریم

به همین دلیل ، پس از برگزاری دو دوره گذشته جشنواره موزیکال سحر مطابق با مقررات ، هیئت ارزیابی اصلاحات در آیین نامه را پیشنهاد داد. مقررات جشنواره می تواند کانون اصلی رویدادی باشد که اکنون وارد دهه چهارم خود می شود.
جشنواره موسیقی فجر احتمالاً به عنوان یک رویداد بزرگ ملی برگزار خواهد شد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: ما در جاده سختی خاصی داریم و این مهمان ناخوانده کرونا است.

این رویدادها به دلیل انگیزه ای که در بین جوانان ایجاد می کنند می توانند ادامه داشته باشند و می توانند بستر مناسبی برای ارائه آثار هنرمندان باشند اما برای برگزاری جشنواره ها باید مقدمات ویژه ای اندیشیده شود و گزینه ها و سناریوهای مختلفی طراحی و پیش بینی شود. فیلمنامه جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی افزود: “ما زمینه فعالیت هنری و منابع انسانی غنی هنر خود را دست کم گرفته ایم و اگر بتوانیم به درستی از سرمایه شریف انسانی هنری برای هنر استفاده کنیم ، این می تواند افتخار بزرگی برای ما باشد.” اگر این جشنواره ها به درستی برگزار شود ، بهترین مکان برای جوانان برای نمایش خود و کارهایشان است.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر