دونالد ترامپ: ایران گرسنه برای معامله با ایالات متحده است

تصویر لینک

دونالد ترامپ ، رئیس جمهور آمریکا ، روز گذشته پس از نتیجه منفی آزمون کرونا ، مبارزات انتخاباتی خود را از سر گرفت و در جمع مردم در استنفورد ، فلوریدا سخنرانی کرد.

دونالد ترامپ با اشاره به خروج آمریکا از آنچه "توافق هسته ای فاجعه بار" خواند ، در جمع هواداران خود در استنفورد ، فلوریدا گفت: "ایران برای رسیدن به توافق گرسنه برای یک توافق است.

ترامپ افزود اگر او در انتخابات نوامبر پیروز شود ، ایران اولین کشوری است که برای معامله با او تماس می گیرد.

وی افزود ، "[باراک] اوباما 350 میلیارد دلار به ایران داد ، اما من چیزی به آنها ندادم. بلکه او 1.8 میلیارد دلار پول نقد به ایران داد."

رئیس جمهور آمریکا با اشاره به کشته شدن قاسم سلیمانی ، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران در آمریکا ، گفت که وی "اولین تروریست در جهان است و با سربازان آمریکایی و بسیاری از مردم جهان جنگید".

در همین حال ، پزشک دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نامه ای به سخنگوی کاخ سفید نوشت که نتیجه آزمایش های مکرر کرونا که روی ترامپ انجام شده منفی است و او دیگر از این بیماری رنج نمی برد. به همین دلیل دونالد ترامپ کارزار انتخاباتی خود را از سر گرفته است.

در این زمینه ، ترامپ با اشاره به بهبودی خود از کرونا ، به طرفداران خود در استنفورد گفت: "من می توانم همه شرکت کنندگان را ببوسم. من زنان و مردان زیبا را می پذیرم. یک بوسه بزرگ."

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر