شهردار تهران: پایتخت باید کاملاً بسته و قرنطینه شود

تصویر لینک

دو مقام در پایتخت ایران ، محسن هاشمی ، رئیس شورای شهرداری و نادر توکلی ، نایب رئیس کمیته مقابله با کرونا ، با تأکید بر شرایط بحرانی کرونا ، شمار بالای کشته های روزانه در تهران به ۱۵۰ نفر و پر بودن بیمارستان ها خواستار "تعطیلی کامل و قرنطینه پایتخت" شدند.

محسن هاشمی گفت: ما باید به فکر تعطیلی کامل تهران به دلیل شیوع ویروس کرونا باشیم ، در غیر این صورت نمی توانیم با موج سوم کرونا مواجه شویم.

شهردار تهران ، در مورد پرونده شیوع کرونا در پایتخت ، روز یکشنبه در حاشیه جلسه شورای شهرداری گفت که تعداد مرگ و میرهای ناشی از کرونا در تهران نزدیک به ۱۵۰ نفر است و همه این آمار نشان می دهد که اقدامات ویژه تری برای مقابله با کرونا باید انجام شود.
این زیرا عملکرد و نرم افزار قبلی هدف مورد نظر خود را برآورده نمی کند.

هاشمی با اشاره به اینکه به تعداد مرگ و میرهای روزانه ناشی از بیماری کرونا در کشور نزدیک شده است ، این روزها حدود ۳۰۰ نفر و تعداد روزانه بیماران به ۵ هزار نفر رسیده است ، با تأکید بر اینکه باید تعطیلی کامل تهران و شهرهای بزرگ در نظر گرفته شود ، در غیر این صورت نمی توانیم با موج سوم از کرونا روبرو شویم.

در همین حال ، نادر توکلی ، معاون کمیته مقابله با کرونا در پایتخت ، وضعیت تهران را از نظر شیوع کرونا بسیار "بحرانی" توصیف کرد و گفت: در این حالت مراکز بهداشتی در تهران به طور فعال در حال بررسی ، شناسایی و نظارت بر وضعیت مصدومان هستند.
اما با ادامه روند نامطلوب کنونی ، "قرنطینه ای نسبتاً کامل" می تواند ما را به نتایج بهتری برساند.

توکلی وضعیت تهران را "بسیار نگران کننده" توصیف کرد و گفت که فقط در یک قرنطینه کامل "خدمات بهتری به بیماران ارائه خواهد شد و با بیماری تحت کنترل ، شاهد کاهش تعداد بستری شدن در بیمارستان و در نتیجه مرگ و میر خواهیم بود."

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر