ترس رژیم آخوندها از یک قیام جدید در ایران

 

تصویر لینک

حسن بیادی ، رهبر باند موسوم به آبادکران ، ترس رژیم آخوندها از یک قیام را ابراز کرد و اعتراف کرد: "احتمال وقایع اجتماعی و سیاسی غیر منتظره تا اواسط دسامبر وجود دارد.

ترس رهبران و مسئولان رژیم ایران از قیام ارتش فقیر و مستضعفین تا حدی افزایش یافته است که الحرصی "قالیباف" را مجبور به شکستن سکوت خود می کند.

قالیباف به "واقعیت های تلخ اقتصادی" اشاره کرد و هشدار داد: "اولین و آخرین نگرانی ما در این مرحله باید توجه به اقتصاد و معیشت مردم باشد."

روزنامه های دولتی در ایران .. ترس از انفجار در جامعه

روزنامه های رسمی منتشر شده در روز چهارشنبه ، 11 نوامبر ، بزرگترین چالش را به سیاست خارجی رژیم ، یعنی تحولات ناشی از انتخابات ایالات متحده اختصاص داده اند. البته این بار جنبش مبارزاتی بین جناح های رژیم نیز افزایش یافت. طبق معمول ، جناح های حاکم به یکدیگر درباره عواقب تسلیم شدن و تسلیم نشدن هشدار می دهند. در میان این هشدارها ، بن بست و بی ثباتی در سیستم خودنمایی می کند. این بن بست در کنار ابراز ترس از بحران های داخلی سیستم نیز ظاهر می شود.

حمایت در سرمقاله خود با ابراز نگرانی از امنیت رژیم ، نوشت که "کاهش درآمدهای عمومی و ایجاد نارضایتی در مردم از جمهوری اسلامی نقش اصلی دارد".

این روزنامه با اشاره به نفرت اجتماعی نسبت به رژیم ، ادامه داد: نگاه گذرا به فضای مجازی نشان می دهد که جوهره بسیاری از پیام ها ، تحلیل ها و اخبار منتشر شده شامل موضوعاتی مانند فقر ، تورم بالا ، تورم ، بی عدالتی ، فساد و رفاه حال برخی از مسئولان و مفاهیمی از این قبیل است.

روزنامه حمدعلی همچنین با اشاره به بخشی از بحران زلزله زدگان کرمانشاه ، نوشت: «سه سال از زلزله می گذرد ، اما علی رغم همه وعده ها ، هنوز هم بسیاری از مردم در کاروان زندگی می کنند و برخی از آنها پس از سه سال زندگی در کاروان ها ، کاروان های خود را زیر سقف انتقال دادند. برای پنهان ماندن از دید مسئولان شهر ناقص است تا به هیچ بهانه ای برق و آب آنها را قطع نکند.

حمدعلی در مقاله دیگری درباره جو انفجاری در جامعه و بحران در سیستم به نقل از یک مقام دولتی نوشت: "وضعیت عمومی ایران را می توان" بحرانی "توصیف کرد.

  1. بحران تأمین نیازهای اساسی و غیرقابل پیش بینی بودن آینده اقتصاد.
  2. احساس ناتوانی و ناتوانی در برخورد با کرونا و عواقب آن و اضطراب ناشی از آن.
  3. بحران سردرگمی ، سردرگمی ، افزایش شکاف ها و دو قطبی شدن جامعه.
  4. بحران اعتماد به نفس و انفجار نفرت.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر