برگزاری جشنواره ملی «فرشتگان ماندگار» برای حمایت از کادر درمان


تصویر لینک

دبیر اولین جشنواره ملی و هنری فرشتگان دائمی ایران با حمایت کادر پزشکی درحال اعلام قرارداد فرضی برای این رویداد فرهنگی است.

سهیلا لطیفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا ، با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی فرشتگان دائمی ایران اظهار داشت: این جشنواره به صورت کاملا خیرخواهانه و معنوی و با حمایت کادر پزشکی نزدیک شده در این شرایط سخت کرونر برگزار شد. .

دبیر نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری فرشتگان دائمی ایران افزود: "هدف از برگزاری این جشنواره تجسم تلاش ها و فداکاری های کادر پزشکی در زمینه های مختلف هنری است."

لطیفی افزود: این مسابقه دوستانه در چهار بخش صدا ، نویسندگی ، سینما و هنرهای تجسمی برگزار می شود که بسیاری از علاقه مندان آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده و در صفحه هنر دائمی اینستاگرام بارگذاری کرده اند که توسط داوران مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به معلمان فنی و اجرایی ، داوران و برگزارکنندگان جشنواره گفت: میترا تقینژاد و محمدرضا خرمدند ، معلمان هنر ، آنا دیلمی و محمد مهدی زمانی ، مدرسین علمی و سخنرانان ، فریبا گرافی ، دبیر فرهنگی ، رویا فاکیلی ، بهنوش صادقی ، سیروس رجبی. امیر بزمیبور به عنوان داوران جشنواره انتخاب و معرفی شد.

دبیر نخستین جشنواره ملی فرشتگان دائمی ایران با بیان اینکه تعدادی از آثار در مرحله اول جشنواره به عنوان بهترین کاندیداها ارائه شد ، گفت: این جشنواره بدون دریافت پول از شرکت کنندگان به صورت کاملاً رایگان و به استثنای چند پزشک و کادر پزشکی برگزار شد. عدم موفقیت برگزار کننده یا حامی مالی در حمایت از جشنواره.

و ادامه داد: در حال حاضر اسپانسر جشنواره در نظر دارد جوایزی را برای بهترین آثار اهدا کند که به محض بازگشت به شرایط عادی و برگزاری مراسم اختتامیه با حضور علاقه مندان و میهمانان برجسته به برگزیدگان اهدا می شود.

لطیفی در پایان از همه هنرمندان ، ورزشکاران و صنعتگران وزارت بهداشت خواست که به جشنواره فرشتگان دائمی در ایران بپیوندند و از آنها برای حمایت و قدردانی از کادر پزشکی حمایت کنند ، زیرا این جشنواره فقط یک مسابقه مجازی نیست بلکه یک جشنواره معتبر ملی است که جای تقدیر دارد. وی یکی از مدافعان سلامت کشور است.

مراسم اختتامیه اولین جشنواره ملی فرشتگان همیشگی همزمان با روز پرستار در 19 دسامبر 2016 برگزار می شود.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر