یک گروه مخالف تابلوی خیابان محمد رضا شجریان را به فخری زاده تغییر می دهد

 فیلم،

یک گروه مخالف تابلوی خیابان محمد رضا شجریان را به فخری زاده تغییر می دهد


چند روز پس از چسباندن نام "محمدرضا شجریان" به یک تابلوی خیابانی در منطقه دوم ، با تصمیم شورای شهر تهران ، یک گروه مبارز به نام "خانواده های شهدا" به نام خیابان شجریان افسانه آواز ایرانی "محسن فخری زاده" را ضبط کردند. به طور قابل توجهی تغییر کرده است. در سپاه پاسداران که اواخر ماه گذشته کشته شد.


در همین حال ، برخی از رسانه های نزدیک به سپاه پاسداران این اقدام را "اعتراض خانواده های شهدا" توصیف کردند و پدر مصطفی احمدی روشن ، یک دستیار بازرگان را که در سایت هسته ای نطنز کشته شد ، به عنوان م componentلفه اصلی عنوان کردند.


بر اساس گزارش رسانه ها ، افرادی که خیابان شقران را به فخری زاده تغییر نام دادند ، روز سه شنبه تابلوهایی با عنوان "دو درخت یا دو شهید ... مهمتر چیست؟" و "پول خزانه داری برای حمایت از طرفداران باه در یک حزب هزینه شد. چرا دادگستری نبود؟"


قابل ذکر است که شورای شهر تهران در اوایل آوریل 2019 تصمیمی صادر کرد که تعدادی از خیابانهای تهران را به نام شخصیتهای فرهنگی و هنری از جمله "محمدرضا شجریان" نامگذاری کند.


اما این تصمیم با اعتراض روبرو شد و روزنامه کیهان که نزدیک دفتر رهبر معظم انقلاب علی خامنه ای است ، نسبت به تصمیم گیری برای نامگذاری خیابانی به نام شجریان اعتراض کرد.


روزنامه کیهان نوشت: "نامگذاری یک خیابان در ایران به نام خواننده ای که صراحتاً درخواست کرد آهنگ او با تصویر خمینی از تلویزیون پخش نشود ، چه معنایی دارد؟"


همچنین تصویری از پیام محرمانه رئیس شورای شهر تهران ، محسن هاشمی ، به پیروز حناشی ، شهردار ، در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه ها منتشر شد که در آن درخواست شده بود قسمت مربوط به نامگذاری خیابان شجریان تا اطلاع ثانوی اجرا نشود.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر