سازمان تاکسیرانی تهران: بیش از 90 راننده تاکسی در اثر کرونا کشته شدند

 

بیش از ۹۰ راننده تاکسی به دلیل کرونا جان خود را از دست می دهند


حمد روشنی ، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ، گفت که گسترش کرونا تاکسی های بزرگ را تحت تأثیر قرار داده است ، چه به دلیل بیماری و چه با درآمد پایین ، این نشان می دهد که بیش از 90 راننده به دلیل تاج جان خود را از دست داده اند. 


طبق آمار رسمی در ایران ، 1200 راننده تاکسی به کرونا آلوده شده اند و بیش از 90 نفر از آنها فوت کرده اند.

در طول بحران کرونا ، و به دلیل تماس نزدیک با مسافران ، رانندگان در معرض خطرات زیادی قرار گرفتند ، و حرفه خود را به یکی از خطرناک ترین در زمان بحران تبدیل کردند.

اگرچه استفاده از ماسک و ضد عفونی کننده اجباری است ، اما طبق آخرین مقامات تاکسی ، طبق آخرین آمار ، بیش از 1200 راننده تاکسی در تهران با COVID-19 قرارداد منعقد کرده اند و بیش از 90 نفر جان خود را از دست داده اند.

به گفته مدیر سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران ، 80 هزار راننده تاکسی در تهران کار می کنند و این نشان می دهد که 26000 کابین تاکسی از روی صندلی ها برداشته شده است.

وی توضیحاتی در مورد کمک های معیشتی شهرداری توسط رانندگان تاکسی ارائه داد و به وام دو میلیون تومانی از طریق بنیاد آسیب پذیرترین افراد اشاره کرد که شامل 1000 راننده از مجموع 80 هزار راننده تاکسی است.

شهرداری قول داده است وام دیگری به مبلغ 6 میلیون تومان و 30 هزار راننده ثبت نام شده در این وام ارائه دهد و منتظر آن هستند.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر