انجمن دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در تهران برای مدیران سیستم: ما از شما متنفریم

 

انجمن دانشجویان دانشگاه


انجمن دانشجویان دانشگاه فناوری اسلامی دانشگاه شریف در تهران نوشت: "ما به صراحت اعلام می کنیم: از شما متنفر هستیم" و انتقاد از رژیم ایران به دلیل "دروغ" در مورد سرکوب و کشتار شهروندان.


این انجمن در بیانیه ای گفت: "روزگاری ، سازماندهی تظاهرات یا نوشتن مقاله برای ورود به زندانهای تاریک رژیم کافی بود ، اما اکنون این شما هستید ، ایرانیان ، که خون خود را بدون پاسخگویی بریزید."


علاوه بر کشته شدن 176 مسافر در سرنگونی هواپیمای اوکراینی با موشکهای سپاه پاسداران ، دانشجویان دانشگاه از وضعیت کشته شدگان در اعتراضات سالهای اخیر در سراسر کشور مطلع شدند.


در همین راستا ، نامهایی از جمله: محسن روح المینی ، نادا آقا سلطان ، محسن محمدپور و سعید زینالی به عنوان جوانان و دانشجویان کشته شده توسط پرسنل امنیتی در جریان اعتراضات گسترده در سراسر کشور ذکر شده و پرونده آنها در دست بررسی است. نگرفتم.


در بیانیه آمده است: "در حال حاضر ، در سالگرد سرنگونی هواپیمای اوکراین ، ما اعلام می کنیم که از شما متنفر هستیم. ما مسئول فریب شما ، دروغ های شما ، بی مسئولیت بودن و دروغ های شما هستیم" "ما از بی پروایی شما و مجموعه ای از جنایاتی که هیچ کس مسئولیت آنها را بر عهده نگرفت ، متنفر هستیم."


دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به سرکوب اعتراضات در بخشی دیگر از بیانیه خود گفتند: "ما در همه چیز ثابت قدم هستیم. آنچه داریم قدرت است."


انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف درباره عدم پاسخگویی رژیم ایران نوشت: «کسانی که امروز بدون محاکمه و پاسخگویی راه می روند در طول زندگی خود با دروغ ، نیرنگ ، پنهان کاری و استکبار اشباع شده اند و از این فاجعه نجات پیدا نکرده اند.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر