دلیل قطع برق در تهران چیست؟


دلیل قطع برق در تهران چیست؟


سخنگوی صنعت برق گفت: پس از بحث در مورد محدودیت های اعمال شده برای سوخت برای نیروگاه ها ، که باعث قطعی موقتی برق در برخی مناطق شد ، محدودیت های موقت سوخت در برخی مناطق کشور اعمال شد.

مصطفی رجبی مشهدی با اشاره به قطع برق برخی از منازل در مناطق ۲ ، ۳ ، ۶ ، ۹ ، ۱۱ ، ۱۳ و ۱۴ در تهران گفت: در برخی مناطق کشور محدودیت های موقت برای نیروگاه ها بعد از موضوع محدودیت های سوخت اعمال شده است. در حال بودن است.


این امر باعث خاموشی موقت در برخی مناطق شد.


وی با اشاره به اینکه این قطعی ها موقتی است و نمی توانیم اطلاعاتی ارائه دهیم ، گفت: به محض رفع مشکل سوخت و محدودیت های تأمین گاز ، ما قطعی برق نخواهیم داشت.


رجبی مشهدی درباره گفتگو با وزارت نفت برای تأمین سوخت بیشتر گفت: "ما با تأمین گاز داخلی امیدواریم با صرفه جویی در این موانع غلبه کنیم."


وی افزود: "اگر مردم ۱۰٪ از مصرف گاز خود را پس انداز کنند ، ما از قطع برق رنج نخواهیم برد."


و وی از شهروندان خود خواست با خاموش کردن چراغ های اضافی در خانه و محل کار ، پوشیدن لباس گرم در خانه و کاهش درجه حرارت در خانه و کار ، به حفظ ثبات شبکه تأمین برق و گاز در همه مناطق کمک کنند.


توانیر گفت که به دلیل افزایش مصرف برق و گاز در بخشهای داخلی و تجاری و کمبود سوختی که به تعدادی از نیروگاهها تحویل داده می شود ، در برخی مناطق قطع برق صورت گرفت.


بنابراین ، ما همیشه از شهروندان خود می خواهیم دمای منازل و محل کار را کمتر از یک تا دو درجه کاهش دهند و از طریق مدیریت مصرف گاز و برق ، انرژی مستمر را برای همه شهروندان تأمین کنند.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر