بحران قطع برق در ۱۰ استان افزایش یافت و ریاست جمهوری قول حل مشکل را داد

 

بحران کمبود برق در ۱۰ استان افزایش یافت و ریاست جمهوری قول حل مشکل را داد


بحران قطع برق در 10 استان بالا گرفت و ریاست جمهوری قول داد که مشکل را حل کند


بحران خاموشی 10 شهرستان را تحت تأثیر قرار داد. از جمله مناطق وسیعی از تهران ، تبریز ، مشهد ، ورسات ، یزد ، کارکان ، ارومیه ، قم ، کرج ، خرم آباد و سایر مناطق کشور.


محمود اوازی ، مدیر دفتر رئیس جمهور ایران حسن روحانی گفت که قطع برق به زودی متوقف خواهد شد.


وی درباره قطعی برق گفت: "آقای رئیس جمهور به من دستور داده است تا در حل این مشکل کار کنم."


وی افزود ، "من با وزرای مربوطه صحبت کردم و در جلسه هیئت دولت بحث کردم و انشا thisالله این مشکل پایان خواهد یافت."


این بیانیه ها در میان قطع و وصل گسترده و "اعلام نشده" برق برای چندین ساعت از سه شنبه در مناطق و شهرهای بیش از 10 استان و مناطق شهری از جمله تهران ارائه شده است.


اما مقامات دولتی و همچنین وزارت نیرو توضیحی روشن ارائه ندادند و همچنین به قطع گسترده برق اشاره نکردند.


پارلمان استان مرکزی به وزیر نیرو در مورد قطع مکرر برق در شهرها و روستاهای استان هشدار داده است.


علی نیکزاد ، نایب رئیس پارلمان ایران گفت: "قطع برق زندگی مردم و دسترسی دانشجویان به اینترنت برای آموزش الکترونیکی را مختل کرده است."


 وی تأکید کرد که قطع برق در سراسر کشور گسترش یافته است و وزارت نیرو باید توضیحات روشنی را به شهروندان ارائه دهد و این مشکل را برطرف 

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر