هشدار در برابر "گرانی" ، "توقف صنعت" ... و "سرقت گسترده" ... به دلیل ادامه قطع برق

 

بحران قطع برق در تعدادی از استان ها پس از اخطار کنفدراسیون سازمان های صنایع غذایی به ادامه خاموشی در هفته آینده به دلیل کمبود مواد غذایی و گرانی منجر به ایجاد انحنای جدید شده است ، در حالی که مقامات انتظامی گفتند: "تاریکی هوا افزایش یافته است. سرقت هایی صورت خواهد گرفت."


محسن نقاشی ، دبیر فدراسیون انجمن های صنایع غذایی ایران ، امروز یکشنبه ، 27 ژانویه ، به ایلنا گفت: تأثیر قطع برق در صنایع غذایی بسیار سریع است و حداکثر ظرف چند هفته بازار با کمبود و گرانی مواجه خواهد شد.


وی با اشاره به لزوم ایجاد مرکز مدیریت بحران در صورت قطع برق و تأثیر آن در "کمبود منابع" و "نوسانات شدید قیمت" ، گفت: تأثیر قطعی برق اخیر در صنایع غذایی به همراه قطع برق ، در تولید ، قطع غذا. این امر همچنین بر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان تأثیر می گذارد. "


هشدار بیش از حد سرقت


از طرف دیگر ، پلیس - که قبلاً در مورد خطر افزایش تصادفات به دلیل تاریکی هوا هشدار داده بود - اظهار داشت که "با چراغ های خاموش خیابان ها سرقت بیشتر خواهد شد".


مهدی حاجیان سخنگوی پلیس به خبرگزاری "ایسنا" گفت: "به عنوان مثال ، اگر در خیابان روشنایی کم یا کم باشد ، قطعاً سرقت افزایش می یابد."


وی افزود: "ما به عنوان پلیس اعتراض می کنیم ، اما تنها ما درگیر این موضوع نیستیم. در این مثال ، اداره برق نیز نقشی دارد و پلیس در ستاد مبارزه با سرقت در تلاش است نقش دستگاه های دولتی را در وقوع سرقت ها روشن کند."


پیش از این ، پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرده بود که 44 درصد از تصادفاتی که منجر به فوت در تهران شده مربوط به ساعات تاریک است و در این مورد ، سهل انگاری باید در برابر دادگاه ها پاسخگو باشد.

Comments

Popular posts from this blog

قالیباف: با توجه به شیوع کرونا، تعویق کنکور ضروری است

ایران اولین بار در جهان است که از تروریسم حمایت مالی می کند

سفر یک تیم عالی رتبه نظامی #آمریکا به #قطر